Feb 7, 2015

Jika Bukan Anak Raja, Maka Menulislah

Bulan Januari 2015 ini, saya terasa kurang produktif.

Tidak laju seperti biasa.

Proses membangun manuskrip Mat Biru ketiga juga sedikit perlahan.

-_____-

Terasa tahun ini banyak perkara mahu difikirkan.

Mungkin saya patut menggunakan balik poin-poin 
dalam buku yang saya terjemahkan ini

Tahun 2015 ini, ada tiga perkara yang saya mahu fokuskan sebenarnya.

Fokus Pertama

Membangun projek BBKK Mat Biru dan Wawa bersama Cik Penulis Bersama & Tuan Ilustrator.

Ada yang mahu animasikan watak cerita ini? :)


Fokus Kedua

Membangun projek sendiri berkaitan travel writing.

Ketika berbasikal di Belgium

Fokus Ketiga?

Yang ini biarlah saya simpan sendiri....

Moga dipermudahkan Tuhan.

Amin, amin.

Waida Yusof,
7 Februari
KL

PS: Terpukul ke dahi sendiri apabila membaca kembali ayat yang saya catat ini. Daripada buku Rantau 1 Muara tulisan A. Fuadi, "Jika kau bukan anak raja dan juga bukan anak ulama besar, maka menulislah."

No comments:

Post a Comment